Biznesplan Katarzyny Sulęta-Cierzniewska dotyczył firmy, która zajmuje się produkcją galanterii skórzanej z wykorzystaniem motywów zaczerpniętych z haftów kaszubskich.
- Są one wszywane w torebki, etui, teczki biurowe, akcesoria, czy inne dekoracje - mówi zwyciężczyni.
Pomysł na taką firmę, jak opowiada wejherowianka, zrodził się 3-4 lata temu.
- W wyniku obserwacji pań, które zajmują się haftowaniem, stwierdziłam, że to jest interesujące i że chciałabym dalej to pokazywać - wspomina Katarzyna Sulęta-Cierzniewska z firmy Brandia.
Dziennik Zachodni / Wielki Piątek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?