Przestrzeganie prawa praca jest dla Tesco priorytetem – dotyczy to także obszaru zarządzania grafikami pracy i wynagrodzeń za każdą przepracowaną godzinę czy nawet minutę.
tu przeczytasz list czytelnika:
https://bielawa.naszemiasto.pl/nasz-czytelnik-tesco-zle-traktuje-klientow-ale-i-kasjerki/ar/c10-4844218
W naszych sklepach funkcjonuje elektroniczna ewidencja czasu pracy – karty zapisujące czas wejścia i wyjścia w określoną strefę sklepu. Oznacza, to iż w wyjątkowej sytuacji przedłużenia czasu pracy pracownika, realny czas pracy jest automatycznie naliczany, co z kolei przekłada się na proporcjonalne naliczenie dodatkowego wynagrodzenia. Warto również nadmienić, iż w przypadku zamknięcia sklepu o 23:00, planowany grafik pracy osoby pracującej na wieczornej zmianie zakłada zakończenie pracy o 23:15. Ten dodatkowy czas związany jest z obowiązkami wynikającymi z „zamknięcia” dnia, już po zakończeniu pracy bezpośrednio dla klientów.
Pozostaje nam zatem potraktować przytoczone w artykule słowa naszego pracownika jako głębokie uproszczenie, niezgodne ze stanem faktycznym. Poprosimy naszych pracowników o większą precyzję w przypadku zapytań klientów w tej kwestii.
Z pozdrowieniami,
Biuro Prasowe Tesco Polska
Pomocnik rolnika przy zbiorach - zasady zatrudnienia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?