Konsultacje społeczne dotyczące przepustowości linii kolejowej Reda-Hel. Ankietę można wypełniać do końca stycznia

Tomasz Smuga
Tomasz Smuga
Mat. pras.
Czy popierają państwo elektryfikację linii kolejowej na odcinku Reda - Hel? Albo "Czy są państwo za zwiększeniem ilości pociągów na linii Reda - Hel? To niektóre z pytań, jakie znalazły się w ankiecie w ramach konsultacji społecznych dotyczących "Poprawy przepustowości na linii nr 213 Reda-Hel". Konsultacje potrwają do końca stycznia.

- Konsultacje są okazją do poznania państwa opinii i zebrania ewentualnych sugestii w celu dopasowania infrastruktury kolejowej do oczekiwań społecznych. Panujące zagrożenie epidemiologiczne uniemożliwia bezpośrednie spotkania z mieszkańcami w związku z czym serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w przygotowanej ankiecie - informują autorzy projektu, czyli PKP Linie Kolejowe oraz firma Multiconsult Polska sp. z o.o.

Z ankietą można zapoznać się i wypełnić ją za pośrednictwem strony internetowej - kliknij TUTAJ.

Autorzy projektu przygotowali cztery warianty:

  • Pierwszy zakłada odnowienie istniejącej infrastruktury i likwidację punktowych i odcinkowych ograniczeń prędkości na linii kolejowej nr 213.
  • Drugi zakłada poprawę przepustowości i dostępności linii kolejowej nr 213 poprzez modernizację nawierzchni na wybranych odcinkach, elektryfikację oraz budowę stacji (mijanek) Reda Rekowo, Żelistrzewo, Swarzewo, Władysławowo Port, Chałupy oraz Hel Bór oraz zakłada również budowę nowych przystanków osobowych Reda Ciechocino, Smolno, Chałupy Kemping, Kuźnica Wschód oraz Jastarnia Wschód.
  • Trzeci zakłada poprawę przepustowości i dostępności linii kolejowej nr 213 poprzez modernizację nawierzchni na wybranych odcinkach, elektryfikację oraz dobudowę drugiego toru między st. Mrzezino i Żelistrzewem oraz Władysławowem i Władysławowem Port, budowę stacji (mijanki) Reda Rekowo, Żelistrzewo, Swarzewo, Władysławowo Port, Chałupy i Hel Bór oraz nowych przystanków osobowych Reda Ciechocino, Smolno, Chałupy Kemping, Kuźnica Wschód i Jastarnia.
  • Czwarty zakłada poprawę przepustowości i dostępności linii kolejowej nr 213 poprzez modernizację nawierzchni na wybranych odcinkach, elektryfikację oraz dobudowę drugiego toru między Redą Ciechocino i Puckiem, Swarzewem i Władysławowem Port oraz Kuźnicą i Jastarnią Zachód, budowę stacji Chałupy i Hel Bór oraz nowych przystanków osobowych Reda Ciechocino, Smolno, Władysławowo Południe, Chałupy Kemping, Kuźnica Wschód i Jastarnia Wschód.
  • Czwarty (wariant A) jest rozbudowywany względem Wariant nr 4 o obiekty drogowe wzdłuż ulicy Helskiej (na skrzyżowaniu ul. Helskiej z LK213) oraz wzdłuż ulicy 10. Lutego w Pucku (na skrzyżowaniu z LK213). Pozostałe rozwiązania projektowe są zbieżne z Wariantem nr 4.

Uwaga na chińskie telefony

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie