- Przyszedłem na w tym tygodniu dworzec wieczorem, chciałem pojechać pociągiem TLK Ustronie, który o godz. 22.23 rusza z Wejherowa w kierunku do Warszawy, ale okazało się, że jest zamknięta kasa Intercity na dworcu w Wejherowie i biletu nie kupię. Po prostu zniknęła, mimo że przed wakacjami działała i regularnie kupowałem w niej bilety na pociąg do Warszawy- opowiada zdenerwowany wejherowianin. - Trzeba dopiero było pójść do konduktora. Oczywiście można kupić bilet na Intercity przez Internet, ale trzeba wiedzieć, że kasę na dworcu zamkneli, a jakiejkolwiek informacji brak. Po prostu przychodzisz, szukasz i stwierdzasz, że... kasa zniknęła.
PKP Intercity zapewnia, że ponowne otwarcie punktu kasowego na stacji w Wejherowie jest w ich planach. Nie wiadomo tylko, kiedy zostanie otwarty.
- Chcemy uruchomić go niezwłocznie po przeprowadzeniu niezbędnej dla tej sytuacji procedury - wyjaśnia Beata Czemerajda z Biura Komunikacji i Public Relations PKP Intercity S.A. w Warszawie. - Do czasu uruchomienia nowego punktu bilety na przejazdy naszymi pociągami można nabyć na pokładzie pociągu (bez ponoszenia dodatkowych opłat za wystawienie biletu) lub korzystając z naszego systemu internetowej sprzedaży biletów na stronie www.intercity.pl
- Ale przecież punkt działał i go z jakiegoś powodu zlikwidowano. Nie mówimy tu o tworzeniu czegoś nowego, czego do tej pory w Wejherowie nie było - dziwi się czytelnik - pasażer.
- Punkt był prowadzony czasowo. Teraz pracujemy nad nową umową - tłumaczy Beata Czemerajda z PKP Intercity S.A.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?