Szkolenie odbędzie 6 lutego się na sali konferencyjnej wejherowskiego ZUS w godz. od 9 do 12.
W trakcie szkolenie uczestnicy będą mogli poznać najważniejsze informacje na temat programu IPP. Dowiedzą się o zmianach w programie Płatnik po pobraniu danych z ZUS, a także o tworzeniu i wysyłce dokumentów korygujących. Analizie zostaną poddane błędy pojawiające się podczas weryfikacji dokumentów i najczęściej zgłaszane problemy.
Zgłoszenia uczestnictwa można dokonywać telefonicznie pod numerem telefonu: 58 572 97 17 lub mailowo na adres: [email protected] oraz [email protected].
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?