Zakład Ubezpieczeń Społecznych informuje, że klienci mogą się kontaktować z placówką telefonicznie "wyłącznie przez Centrum Obsługi Telefonicznej oraz dzwoniąc bezpośrednio do doradców ds. ulg i umorzeń w poszczególnych placówkach ZUS".
- Taki doradca pracuje także w inspektoracie w Wejherowie. Aby skontaktować się z Centrum Obsługi Telefonicznej należy zadzwonić pod numer 22 560 16 00 a następnie wybrać tonowo profil rozmowy. W sprawie ulg i umorzeń należy zadzwonić pod nr (58) 572 97 38 - informuje Agata Muchowska, regionalny rzecznik prasowy ZUS.
Rzeczywistość jednak wygląda inaczej. Mieszkaniec Rumi próbuje telefonicznie załatwić swoją sprawę w ZUS. Na razie bezskutecznie.
- Chyba już od miesiąca próbuje się do nich dodzwonić. Chciałbym uzyskać informacje o wyrównaniu mojej emerytury. Gdybym mógł, to załatwiłbym to osobiście, ale mam tylko dzwonić - mówi w rozmowie z naszą redakcją mieszkaniec Rumi.
ZUS sugeruje jeszcze inną drogą kontaktu, poprzez Portal Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS).
- Dzięki któremu można załatwić większość spraw przez internet, bez wychodzenia z domu, bądź umówić wizytę w placówce na konkretny dzień i godzinę, unikając oczekiwania w kolejce. Pytania można także zadawać przez swój profil na PUE bądź mailowo na adres [email protected]. Informacje dostępne są także na stronie www.zus.pl i na profilach ZUS w mediach społecznościowych - wyjaśnia Agata Muchowska.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?