Punkt partnerski Energa w Wejherowie. Jak informuje właściciel Punktu Partnerskiego Energia, w biurze można także uzyskać informacje o cenach i grupach taryfowych, produktach i sposobach prowadzenia ich rozliczeń, sposobach płatności i promocjach oraz
o trybie składania reklamacji dotyczącej rozliczeń.
Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. Kontakt do biura: tel. 690 66 22 20; 785 85 86 04, więcej informacji znajduje się na stronie internetowej: energa.pl.
Przypomnijmy, że w styczniu br. zlikwidowano Biuro Obsługi Klienta Grupy ENERGA przy ul. Przemysłowej w Wejherowie. Wówczas, w trosce o mieszkańców korzystających z tych usług, prezydent Wejherowa Krzysztof Hildebrandt wspólnie z samorządowcami z dwóch powiatów: wejherowskiego i puckiego, zaapelowali do kierownictwa Energi o pozostawienie Biura Obsługi Klienta Grupy ENERGA w Wejherowie.
- Dla wejherowian otwarcie nowego Punktu Partnerskiego Energa w Wejherowie to rozwiązanie problemu związanego z brakiem dostępu do biura – mówi z-ca prezydenta Bogdan Tokłowicz - Likwidacja biura obsługi klienta stanowiła istotne utrudnienie dla klientów, wydłużyła bowiem czas dojazdu, zwiększyła koszty podróży, co nie jest bez znaczenia dla budżetów gospodarstw domowych.
- Obecność Biura Obsługi jest szczególnie ważne dla osób starszych, które często nie korzystają z Internetu, mają również kłopoty z przedstawieniem swojej sprawy telefonicznie poprzez infolinię, dlatego preferują tradycyjne formy przedstawiania swoich spraw osobiście w biurach – mówi Jacek Thiel przewodniczący komisji gospodarki w powiecie - Dlatego bardzo się cieszę, że apel prezydenta oraz radnych miejskich i powiatowych odniósł rezultat – powstał Punkt Energi w Wejherowie.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?